رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

unforgettable moments

دوستت دارم ...

1394/9/25 8:31
نویسنده : mahtala
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من !

ديشب داشتم برات املاء ميگفتم ، بعدش كه املاء تموم شد تو بهم كفتي چشمات رو ببند و اين رو برام نوشتي :

چون ميدوني كه من از عزيز خوشم نمياد جمله دوم رو هم نوشتي !

رهام جون خيلي دوستت دارم . موقع خواب هم زدي زير گريه . گفتي مامان دوست ندارم تو بميري !

نميدونم چرا اين فكر توي سرت هست ؟!‌ اين چندمين بار كه اين رو بهم ميگي ...

شايد من خودم باعث اين موضوع باشم . شايد هم كارتون هايي كه ميبيني !!!

بهر حال من دوست ندارم كه تو غصه بخوري . چه من باشم ، چه نباشم ... سعي كن هميشه

شاد باشي ...

اين هم اولين باري كه اين جمله رو برام نوشتي :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کودک دانا
25 آذر 94 11:59
سلام. وقتتون بخیر. این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه پدر و مادرهایی که آرزو دارن فرزندان پاکی رو تربیت کنند. گلچینی ازکارتون و انیمیشن و سرود های اموزنده و مذهبی برای کودکان آدرس وبلاگ: http://kodakdana.blog.ir/ آدرس کانال: https://telegram.me/koodakdana میتونید از این کارتون و سرود ها در وبلاگتون هم استفاده کنید. مشتاقانه منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم
مسی
29 آذر 94 3:02
چقدر خوب که انقدر زود راه افتاده و چقدر خوب تر که انقدر زیاد تو رو دوست داره ...
محجوب بانو
13 خرداد 95 22:55
چقدر عاشقانهههه