رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

unforgettable moments

حالا جواب مامانم رو چي بدم؟!

1394/11/6 9:26
نویسنده : mahtala
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من !

ديروز تا در رو باز كردم و اومدي تو  بهم گفتي : "  از مدرسه بهت زنگ زدن ؟ "

منم كه فهميدم حتما يه كار بدي كردي گفتم آره زنگ زدن . تو گفتي : كي زنگ زد؟‌ 

-خانم ناظم !

-چي گفت ؟

- بهتره خودت بگي كه چكار كردي ؟ خانم ناظم گفت كه شيطوني كردي ....

- مامان ببخشيد . داشتم روي نرده ها بازي ميكردم كه خانم ناظم من رو تنبيه كرد !

-چه جوري تنبيه كرد؟

-رو به ديوار واستاديم ! خانم ناظم گفت به مادرتون زنگ ميزنم .... من هم گريه كردم !

بغلت كردم و گفتم آخه چرا گريه كردي ؟

-آخه گفتم حالا جواب مادرم رو چي بدم ؟‌؟ ! بعدش يه كم بغض كردم ولي بعد ديگه گريه ام  برطرف شد !!!

مادر واست بميره كه تنهايي گريه كردي ....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسی
17 بهمن 94 23:37
عزیززززززم