رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

unforgettable moments

دومين دندون ...

1394/10/23 9:35
نویسنده : mahtala
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من !

امروز  تو خونه عزيز بودي  و  امير زنگ زد و گفت كه :  من خواب بودم  دندون رهام داشت پرتقال ميخورد

افتاد . ... گفتم خب ....  مادرم دندون رو انداخت روي سقف ! چون ميگه بد شگون !!!!

من ديوانه شدم . ديگه حاليم نبود و سر كار بودم هرچي توي دهنم بود به امير و مادرش گفتم !

زنيكه احمق ديوانه !‌ اگه قرار به بد شگوني باشه بايد خودش رو پرت ميكرد روي سقف ! قه قهه

با وجود اينكه ميدونست من اولين دندونت رو كه افتاد نگه داشتم ولي از بدجنسي اينكار رو كرد

ازش متنفرم .... در دنيا از هيچكس به اين اندازه متنفر نيستم !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسی
17 بهمن 94 23:30
وای مه طلا باورت نمیشه چقدر تو این پستت خندم گرفت ازت !!! صداقتت من وکشته