رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

unforgettable moments

ثبت نام كلاس زبان

1395/5/14 16:35
نویسنده : mahtala
386 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم !

ديروز از من اجازه گرفتي كه بري پارك . گفتم باشه برو ولي زود بيا .

خلاصه بعد از نيم ساعت اومدي و گفتي :" عجب بچه هاي بيشعوري هستند ! "

گفتم : مگه چي شده ؟

من روي دستگاه وزنه پا  نشسته بودم داشتم وزنه ميزدم ، دو تا پسره اومدن  من رو هل دادن

  گفتن از اينجا بلند شو !!!

تو چكار كردي ؟ بلند شدي ؟

نه من محكم نشستم سر جام . بهشون گفتم به شما چه ربطي داره ؟

مامان برات بميره ... اميدوارم هميشه بتوني از حقت دفاع كني ....

امروز هم خودت رفتي و كلاس زبان ثبت نام كردي .... كارت بانكم رو دادم بهت و الان ‌sms اش اومد

كه نشون ميده ثبت نام رو با موفقيت انجام دادي !!!! فقط مونده ببينم كارت رو مياري يا گمش

ميكني ؟!!!!خندونک

دوستت دارم محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)