رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

unforgettable moments

اولين نوشته

1392/7/13 8:40
نویسنده : mahtala
318 بازدید
اشتراک گذاری

رهام عزيزم سلام

ديروز جمعه بود و من از صبح كمر درد بدي داشتم . الهي برات بميرم كه كمرم رو برام ماليدي .

بعدش بهم ميگفتي حالا كمرت خوب شد ؟ من هم ميگفتم آره . بعدش تو گفتي خب حالا بغلم كن !‌

اگه دلت هم درد گرفت بگو برات بمالم خوب بشه ...

ديروز امير برات كارتون نميذاشت بعدش تو بهش گفتي : " امير من چكار كنم تو منو دوست داشته باشي ؟ "‌

مامان براي اون حرف زدنت بميره ... .

اين هم  عكس اولين نوشته تو هست .

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسی
22 مهر 92 13:39
واییییییییی مه طلا من باورم نمی شه رهام این حرف و زده باشه!!!! یه جورایی ناراحت شدم. من حس می کنم مردا از اینکه به یکی دیکه توجه کنی ، حتی وقتی اون یه نفر از گوشت و خون خودشون باشه ، خووششون نمی اد.