رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

unforgettable moments

نقاشي هاي توي مدرسه

1393/10/29 10:15
نویسنده : mahtala
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من !

اول ميخواستم  بگم كه توي همين چند جلسه شطرنج  كه رفتي خيلي پيشرفت كردي و تمرين هات

رو خوب حل ميكني . ديروز جلسه اوليا و مربيان مدرسه بود كه رفتم و كارهاي تو رو توي مدرسه ديدم

نقاشي هات و كتابهات رو كه حل كرده بودي . يا كاردستي هاي گروهي كه انجام داده بودين :

عاشق اون راه پله هستم كه بيرون از ساختمون هست !

عاشق اون گوسفند هستم كه سه تا پاداره !

عاشق اون پل هوايي هستم كه آدمها دارن از روش پرت ميشن !

عاشق شلوار خودم هستم كه يك لنگش با آستين بلوزم ست هست !‌

عاشقتم كه عاشق كارتون باب اسفنجي هستي :

عاشق دستات هستم كه اگه داريم ميريم مدرسه نگيرمشون نميتونم راه برم !

عاشقتم رهام ...

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مسی
30 دی 93 15:24
حیف شد من باز عکس ها رو نمی تونم ببینم!! واي آخه چرا؟