رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

unforgettable moments

نقاشي هاي قشنگ

1394/1/4 10:21
نویسنده : mahtala
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من !

ديشب در حالي كه داشتم از خواب ميمردم  تو همش من رو صدا ميكردي و برام نقاشي ميكشيدي .

خيلي نقاشي هات قشنگ هستند . البته به نظر من ! اصلا انتظار نداشتم كه اينطور خوب بكشي !!

اين عكس من هست ! كيفم توي دستم ... اون بالا هم يك كارت هديه براي كشيدي

به عنوان عيدي .... عاشق اون علامت دلار $ هستم كه روي كارت كشيدي .

   

اسم خودت رو فارسي نوشتي ! ولي ه  رو برعكس نوشتي ...

عكس يك موش رو كشيدي . واقعا خيلي خوب كشيدي ... فقط دست نداره !

  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مسی
5 اردیبهشت 94 0:32
وای مه طلا به نظر من هم خیلی خوب کشیده. بچه ات هم مثل خودت هنرمنده خواهر
مسی
23 اردیبهشت 94 1:02
کجاییی خانووووم Any new news?