رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

unforgettable moments

كلاس اول

1394/2/23 19:55
نویسنده : mahtala
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم !

چند وقت كه سرم خيلي شلوغ و نتونستم بيام اينجا . امروز رفتم و كلاس اول ثبت نامت كردم . خودت ميدوني

كه با كلي درد سر !  دوبار امتحان ورودي دادي !  سر چيزهاي ساده مونده بودي !‌ مثل بازي كردن با توپ يا

دنبال كردن چيزي با نگاه !  اون روانشناسي كه امتحان ميگرفت ميگفت اين بچه انگار اصلا بازي نكرده تا حالا !

فكر كنم يه كم هم تقصير من هست كه همش به فكر اين بودم كه تو رياضي و زبان و اين چيزها رو ياد بگيري

بگذريم ....  مهمترين تصميم زندگيم رو گرفتم . از اول مهر ماه 1394  كه تو ميري كلاس اول ديگه نميرم سر كار

هنوز تصميم به انجام يه كار جديد براي خودم رو نگرفتم . اما همين كه تصميم گرفتم ديگه نرم سر كار فكر كنم

خيلي خوب بشه . شايد از نظر مالي خيلي سخت بشه برامون اما ميدونم كه به جاي ماهي دادن به تو ،

بهت ماهيگيري رو ياد ميدم !  اميدوارم دركم  كني ... در آينده ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسی
24 اردیبهشت 94 14:19
عزیزم مبارک باشه هم اینکه خودت نمی ری سر کار و هم رفتن به کلاس اول روهام من ایمان دارم تصمیم درستی گرفتی و امیدوارم به زودی خبرهای بهتر از این هم ببینم اینجا
دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی
29 اردیبهشت 94 12:01
با سلام دوست عزیز... از شما دعوت می شود تا در دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی برای کوکان ونوجوان نابینا شرکت فرمائید. همچنین خواهشمند است عنوان «همکار افتخاری» ما را جهت کمک دراجرای این برنامه پذیرا باشید.