رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

unforgettable moments

چرا تب كردي؟

1394/3/12 19:35
نویسنده : mahtala
472 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

امروز كه اومدم خونه ديدم تنت خيلي داغ . درجه گذاشتم ديدم 38.5  . بهت استامينفن دادم . نميدونم چرا تب

كردي ؟‌ علائم سرما خوردگي هم نداري ؟!! خيلي نگرانم . تا برسم خونه و شب ببرمت دكتر . يكي دوبار هم

گفتي سرم درد ميكنه ... خدا كنه كه چيزي نباشه . مثل هميشه ميترسم .

روز شماري ميكنم اين تابستون تموم بشه و بريم خونه خودمون  تا شايد بتونم اين زندگي رو جمع كنم !

دوستت دارم رهام ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آسیه
24 خرداد 94 20:26
_@@@@@___ _________ســلام___@@@@@___ _________________@@@@@___ _@@@@@@@@@@@@@@@_ _@@@@@@@@@@@@@@@_ ___________________________ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@@_______@@@@@___ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@___آپــــــم__@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ __@@@@@_______@@@@@___ ______@@@@@@@@@_______ ___________________________ __@@@@___________@@@@_ ___@@@@_________@@@@__ ____@@@@__جــیگر_@@@@___ _____@@@@_____@@@@____ ______@@@@___@@@@_____ _______ @@@@@@@@______ ________@@@@@@@_______ __________________________ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ________دیـــــر__@@@@______ ______________@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______نـکنی____@@@@ _____ ______________@@@@ _____ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______
مسی
4 تیر 94 0:44
وای مه طلا از زقتی این پست و دیدم هی می خوام بهت زنک بزنم یادم میره شرمنده الان دیکه شکر خدا خوب شده!!!! و من هنوز نزنگیدم من خودم هم وقت نكردم چيزي بنويسم . 5روز ديگه تولد رهام نميدونم چكار كنم ؟؟