رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

unforgettable moments

دلم گرفته

1391/4/12 9:19
نویسنده : mahtala
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

چند روز دیگه ، بیشتر به تولدت نمونده ... داره بارون میباره . خدا کنه هوا همین طوری خنک باشه ...

دیروز رفتم برات یه عالمه بادکنک خوشکل سفارش دادم . اما از شانس بد هر جا رو میگردم بادکنک

( bob sponge ) باب اسفنجی ، پیدا نمیشه ...

از دیروز دیگه تصمیم گرفتم هیچی نخورم تا تولد !  اگه یه ذره چاق بشم دیگه لباسم اندازم نمیشه !

خدا کنه تو از دیدن بادکنکها و کیک تولدت خوشحال بشی .

دوست دارم خیلی . دیروز اصلا ندیدمت . بهتر بگم تو من رو ندیدی . ساعت 10:30 اومدم . تو

خواب بودی . تا امروز ظهر که میام خونه مانی نی ، حسابی بغلت کنم . دلم برات تنگ شده !!

به قول خودت که اون روز جمعه به من گفتی : مامان جون ، دلم گرفته ...!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان درسا
12 تیر 91 10:25
چرا نممیبینتت؟ الهی من فدای اون حرف زدنش بشم
مامان رومینا
12 تیر 91 12:55
به من رمز میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان رومینا
27 تیر 91 23:26
خصوصی
مامان رومینا
27 تیر 91 23:27
اگه فضولی نیست چرا نمیبینتت؟