رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

unforgettable moments

تولدت مبارك !

1393/4/15 11:49
نویسنده : mahtala
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

 

امروز تولدت ... البته ما پنج شنبه تولد گرفتيم ... از صبح دارم سعي ميكنم كه عكسها رو آپلود كنم ولي نميشه ...

چند تا جمله ازت ميخوام بنويسم :

شب كه تولدت تموم شد بهم گفتي : مامان چرا اين همه بادكنك خريدي ؟  گفتم  خب براي اينكه تولدت

قشنگ بشه و تو خوشحال بشي .... تو بهم گفتي :  ولي من خوشحال نشدم !  گفتم آخه چرا ؟

چون من كادو نگرفتم . من دوست داشتم كادو بگيرم !  { آخه همه پول دادن }

مامان ميشه باز هم برام تولد بگيري كه شيش سالم بشه ؟‌ 

ديروز برات يه اسباب بازي كوچيك گرفتم كه خودت انتخاب كرده بودي و خوشت اومده بود ... خلاصه

خيلي خوشحال شدي و بهم ميگفتي : مامان تو چقدر مهربون شدي ؟!!

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مسی
17 تیر 93 23:26
عزیز دلم تولدت مبارک.شیرین زبون دوست داشتنی.6 سال که هیچی 60 سالت هم میشه به امید خدا.. فقط امیدوارم هرگز حسرت همین 5 سالگیت و نخوری قربونت بشم!!