رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

unforgettable moments

نظرات (6)

سپیده
22 تیر 91 11:44
سلام. اپ کردم. خوشحال می شم نظرتونو بدونم.
مریم مامان درسا
24 تیر 91 3:58
سلام مه طلا وااااااااااااااااااااای خیلی عکسهاتون قشنگ بود ، خیلی زحمت کشیده بودی چقدر رام لباسش قشنگه و بادکنکها هم خیلی عالی بودن بادکنکها رو خودت درست کردی؟ چجوری وقت کردی روز تولدش با کیک بری آتلیه؟ بابا خیلی زرنگی میگم میخوای این پست منو تائیدش نکن ، گفته بودی نمیخوای یه نفر بفهمه بازم تولدش مبارک،ایشالا تولد 120 سالگیشو بگیری من خیلی خیلی خوشم اومد ، خوش به حالت ، تولد رهام با خوشی تموم شد ، مال درسا 3 ماه دیگه س ، میخوام تم تولدشو مینی موس بگیرم ، خدا کنه که خوب بشه ، خیلی فکرمو مشغول کرده ، از الان دارم میرم خرید ، آخه خیلی دلشوره دارم هزار تا بوس برای مه طلا جون و رهام عزیزم مه طلا راستی فیس بوک پیج داری؟ خودت چی بهش کادو دادی؟ وااااااااااای چقدر حرف زدم راستی خودتم خیلی خیلی ناز هستی ، این مدا مو خیلی بهت میاد اینم برای دوست خوشگلم
مریم مامان درسا
24 تیر 91 3:58
دوستون دارم
مسی
24 تیر 91 10:36
الهیییییییییی پسر ناززززززززززززتولدت مبارک عسلم. ایشاا در کنار مامانی مهربون و بابای عزیز 120 سال زنده باشی عزیزممممممممم. مه طلا خیلی ناز شدیا!! مخصوصا تو اون عکس آتلیه که رو صندلی بود!!!! راستی ما که نفهمیدیم این با رمز و بی رمز چی بود ماجراش!! می خواستی نفهمن ئاسش تولد می گیری
مامان رومینا
27 تیر 91 23:22
رمز؟؟؟
مامان رومینا
28 تیر 91 13:03
چ تولد خوشگلی.چ مامان خوشگلی.ایشالا که همیشه در کنار هم شاد و تندرست باشید