رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

unforgettable moments

کلاس

1391/4/29 13:14
نویسنده : mahtala
466 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر جان

این روزها اگه یه چیزی ازت بپرسم بهم جواب میدی " آره پسر جان ... "

الهی مامان برات بمیره . احساس میکنم دیگه من رو دوست نداری . از وقتی میبرمت مهد ، همش سراغ

بابا رو میگیری . قبلا اگه من و امیر با هم میومدیم دنبالت . تو میپریدی بغل من و امیر رو زیاد محل نمیکردی . ولی الان میری بغل امیر ...

 اشکال نداره .... از دیروز ظهر که رفتیم خونه مانی نی دیگه ندیدمت

چون شب دیر اومدم و تو خوابیده بودی و امروز هم که خونه مامان امیر هستی و تا غروب نمیبینمت .... دیشب رفتم برات { آپتیموس } خریدم

امشب یا فردا صبح بهت میدم . امیدوارم خوشحال بشی ...

خیلی ناراحتم ... از 14 تا 18 مرداد  کلاس دارم . یعنی 5 روز نمیتونم ببینمت . نمیدونم چه جوری میتونم تحمل کنم ؟! دفعه پیش که نرفتم . کلا این دوره رو دوبار غیبت کردم و دیگه نمیتونم نرم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدی پسرعمومادر رهام
29 تیر 91 23:19
سلام مهطلا عزیز حالت چطوره؟زیاد نگران نباش پسرت وقتی بزرگشه به وجود مادری مثل تو افتخار میکنه .رهام جان اپتیموست مبارک


سلام! خوبی ؟! چه عجب یه خبری از شما شد . خیلی خوشحال شدم . باز هم به ما سر بزن ...