رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

unforgettable moments

من رو ببخش

1393/4/15 12:00
نویسنده : mahtala
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

من واقعا از خودم متنفرم . خيلي احمق هستم . البته دست خودم نيست ولي ميتونم كنترلش كنم .

من عاشق چشمهاي رنگي مخصوصا آبي هستم . و البته پوست سفيد !

متاسفانه هميشه هم اين رو به زبون ميارم و اگه توي خيابون يه بچه با اين مشخصات ببينم  نا خداگاه

نگاهش ميكنم و ...  .  ديروز كه داشتيم با هم ميرفتيم تا يه كيف بخريم يه پسربچه توي كالسكه نشسته

بود با چشمهاي آبي درشت . من نگاهش كردم و به تو گفتم : اون بچه رو ببين چقدر خوشگل !

رفتيم و چند دقيقه بعد ، نرسيده به فروشگاه  به من گفتي :‌

اي كاش چشمهاي من آبي بود !‌ من دوست دارم چشمهام آبي باشه !

خيلي ناراحت شدم . خودم زدم به اون راه . بهت گفتم آخه چرا مامان جون ؟

گفتي : براي اينكه تو خوشحال بشي !!!!!!!!!!!

حرفي براي گفتن نداشتم ....

پسندها (2)

نظرات (1)

مسی
17 تیر 93 23:28
قربون این حسادت بشم من!!! بیخیال مه طلا یکم که بزرگتر بشه می فهمه که حتی اگر سیاه پوست هم بود باز واست مثل جون عزیز بود.