رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

unforgettable moments

دوری از تو

1391/5/12 9:16
نویسنده : mahtala
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

امروز پنج شنبه است . و من فردا شب میرم . 5 روز همدیگر رو نمیبینیم . تو رو نمیدونم

ولی تحملش برای من خیلی سخت . ایکاش حداقل یه کم بزرگ تر بودی تا با من

تلفنی حرف میزدی . چیزی برای گفتن ندارم . فقط دلم برات تنگ میشه ، همین ...

فقط این رو بدون هر جا که برم ، یه چیز رو با خودم نمیبرم

دلم رو

و اون رو همیشه پیش تو میذارم

مراقبش باش تا نشکنه ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نوش آفرین
17 مرداد 91 14:41
سلام امروز 3شنبه ست الان داری با فرنوش ناهار می خوری. واست بمیرم که تا صدای در و می شنوی می گی کیه. یه بارم گفتی مه طلا اومده؟ همه هواتو دارن حتی من که خاله ی بد اخلاقتم
SOMEIRA
17 مرداد 91 15:34
سلام عزیزم میفهمم
مریم مامان درسا
17 مرداد 91 17:23
سلام مه طلا کجا داری میری بدون رهام؟ خیلی سخته ، ایشالا آخرین باری هست که تنها میری
مریم مامان درسا
21 مرداد 91 16:55
سلام عزیزم رهامم خوبه ؟ خودت خوبی ؟ مه طلا برگشتی یا نه ؟