رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

unforgettable moments

مریضی و تعطیلی !

1391/9/7 8:12
نویسنده : mahtala
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

این چند روز تعطیلی رو تو شدیدا مریض شدی . چهار شنبه که از مهد اومدی بیرون حالت خوب نبود

اومدیم خونه و تو خوابیدی . داشتیم میرفتیم سر کار که تو حالت بهم خورد و من خیلی ترسیدم !

خلاصه امیر ساعت 5 اومد و تو رو برد خونه و شبش تو تب کردی و ...   خلاصه من پنج شنبه نرفتم سر کار و

بردمت دکتر و کلی دارو نوشت و گفت که تا 10 روز نباید بری مهد کودک ! خدا رو شکر که 2 روز تعطیل بود و

جمعا من 4 روز پیشت بودم . خدا رو شکر الان حالت بهتر شده . تا هفته دیگه سه شنبه نمیری مهد کودک

هوا خیلی سرد شده و من نمیدونم بعد از ظهر ها چکار کنم . اینجا سرکار هم خیلی سرد و نمیتونم بیارمت

از خودم بدم میاد ... منو ببخش ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مسی
7 آذر 91 9:26
الهییییییییی، امیدوارم هر چه سریعتر خوب شه مهطلا جونم
تو هم انقدر احساس گناه نکن، به هر حال اون یاد خواهد گرفت ککه گاهی چیزهایی که می خوای و نمی تونه داشته باشی و انروز همیشه واسه داشتن مادر قویی مثل تو خوشحال خواهد بود.
فرض کن یکی کثل من اگه بچش نتونه 10 روز بره مهد چی کار می تونه کنه؟


به نظر من لذت مادر شدن به نگرانی ها و دلواپسی هاش نمی ارزه !!
مسی
11 آذر 91 10:17
بهتر شده؟


نه همون طوری دماغش گرفته و سرفه میزنه
مسی
12 آذر 91 13:58
جالب ، بود حرفت واسم مه طلا، خیلی جالب!!!
به نگرانیهاش نمی ارزه!!!
نمی دونم شاید ...
اما من همیشه اعتقادم اینه که این جنگ ها و دردسرها و سختی ها آدم و رشد میده
ایشاللا زودتر خوب می شه عزیزم.نگران نباش.


من فکر کنم از حد خارج شدم . تا رهام می گه مثلا یه جاش درد میکنه من میزنم زیر گریه . طوری که اون هم دیگه میدونه و هر وقت چیزیش میشه به من میگه گریه کن !
مامان رومینا
12 آذر 91 23:07
سلام.اگه لطف کنید به رومینای من که تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده رای بدید ممنون میشم اینم لینک مسابقه ستhttp://ninimod.niniweblog.com/کد رومینا0021هست.رای گیری تا روز 5شنبه ست.ممنون
SOMEIRA
13 آذر 91 17:29
سلام خانومی آخ اخ ان شا اله زودی خوب بشه
مسی
15 آذر 91 16:18
این واسه اینه که هنوز باور نداری که اون و خدا بهت هدیه کرده و هرگز از تو نخواهد گرفت ، چراکه خدا به واقع بزرگ