رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

unforgettable moments

گوش درد

1391/10/7 8:45
نویسنده : mahtala
339 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

بعد از سه روز تزریق یه کم بهتر شدی تا اینکه دوباره ساعت حدود 4 صبح جمعه بود که توی خواب ناله میکردی

و میگفتی گوشم درد میکنه . دیدم تب داری . الهی برات بمیرم خلاصه بهت پروفن دادم تا بخوابی

و صبح بردمت دکتر گفت باز هم چرکی و باید آنتی بیوتیک بخوری { سفکسیم تا 10 روز }

بعد ببرمت برای شستشوی گوش . خلاصه شنبه که خونه مانی نی بودی طاقت نیاوردم

زنگ زدم دکتر گوش و حلق وبینی نوبت گرفتم . مامان و بابا تو رو بردن و دکتر اون هم همین رو گفت

دارو تا 15 روز ! حالا تا 17 دی باید صبر کنیم بعدش تو رو ببرم تا دکتر تو رو ببینه .

دیگه مهد کودک هم نمیبرمت . سه روز هم مرخصی گرفتم تا یه کم تو بهتر بشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد و عمه لیلاش
7 دی 91 11:00
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید انشاالله رهام جون زودتر خوب خوب بشه
مریم مامان درسا
8 دی 91 17:32
سلام عزیزم خوبید ، دلم خیلی براتون تنگ شده بود ، ممنون که بهمون سر میزدید ما دوباره برگشتیم دو تا مااااااااااااچ گنده برای مه طلا جونی و رهااااااااااااام جونم
مسی
9 دی 91 14:31
الههییییییییی