رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

unforgettable moments

برف تنبل !

1391/12/17 11:58
نویسنده : mahtala
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

دیروز و امروز اینجا یه کم برف اومد و بالاخره تونستی امسال برف رو ببینی ! نیومد نیومد حالا توی

اسفند ماه برف اومد . دیروز من یخ زدم . الهی برات بمیرم وقتی من اومدم پیشت من رو بغل کردی و

گفتی : مامان یخ زدی ؟ بعدش دستهای گرمت رو گذاشتی روی صورتم .

     

منو ببخش که دیشب زیاد باهات بازی نکردم . آخه الان سه روزه که تو ساعت 3 و 4 صبح بیدار میشی و من هم

با تو بیدار میمونم تا برم سر کار . اونوقت تو ظهر میخوابی ولی من سر کارم ! دلم یه خواب 5 ساعت درست و

حسابی میخواد ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان درسا
19 اسفند 91 19:22
سلام مه طلا جون
خوبید ، عشق من خوبه ، نمیدونم چرا اینجوری شدم
خیلی خیلی تنبل شدم ، اصلا حوصله ندارم بیام وب و بنویسم
ولی سعی میکنم بیام تا اونجایی که میتونم
ممنونم که به من و درسا سر میزنی
عشقمو یه عالمه ببوسش



آخی ... خدا رو شکر
من خودم هم دست کمی از تو ندارم در تنبلی. فقط گاهی نگرانتون میشم ! همین که بیای و یه ( تیک ) اینجا بزنی کافیه !!!
مریم مامان درسا
25 اسفند 91 16:33
سلام اومدم آپ کردم ، بیا ببین