رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

unforgettable moments

دو راهی !

1392/3/23 8:52
نویسنده : mahtala
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم !

مامان این روزها سردرگم ... نمیدونم چکار کنم . اینجا سر کار توی یه دوراهی گیر کردم . البته میدونم که باید

کدوم راه رو انتخاب کنم ولی انجامش برام سخت . الان که تو متوجه نمیشی و شاید اگه من راه غلط رو

انتخاب کنم توی آینده تو تاثیر داشته باشه . از نظر مالی میگم . برام سخت از جایی که 7 سال دارم

 توش کار میکنم برم ، ولی مجبورم . خدا کنه که راهم رو درست انتخاب کرده باشم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسی
28 خرداد 92 15:02
خدا رو شکر اینبار میشه پیغام بزارم.
توکل به خدا کن و بگو هر چی بهتر واست پیش بیاره مه طلا.خودت زیاد تلاش نکن فقط تنبلی نکن اونوقت می بینی همه چیز به بهترین حالت واست پیش میآد.
نگران روهام هم نباش،با داشتن مادری مثل تو آینده اش تو هر شرایطی تضمین عزیزم.
شاد باشی و بمونی


مریم مامان درسا
10 تیر 92 14:59
ایشالا که بهترین راهو انتخاب کرده باشی