رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

unforgettable moments

من خواب دیدم !

1392/4/13 9:31
نویسنده : mahtala
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق همیشگی من

دیروز خونه مامان اینهای امیر بودی . از صبح ساعت 5 بیدار شدی و من دیگه ساعت 7:30 رفتم .

ساعت حدودا 10 بود که مامان امیر  زنگ زد و تو همش داشتی گریه میکردی و هرچی من باهات

حرف زدم

اروم نشدی ! الهی من برات بمیرم . همش میگفتی مامان بیا ....

غروب که اومدم خونه بغلت کردم و ازت پرسیدم چرا گریه میکردی ؟ بهم گفتی : " من خواب دیدم ! "

خوشگل مادر چه خوابی دیدی ؟   " من رفتم بالای یه پل که صورتی بود ! بعدش تو رفتی ! من

 همش گریه میکردم میگفتم  مامان ! مامان نرو .....  "   الهی من برای خوابت بمیرم خیلی غم انگیز

 بود حق داشتی گریه کنی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ایناز.ندا
15 تیر 92 11:43
تولد تولد تولدت مبارک رها جان
محبوبه مامان الینا
15 تیر 92 13:20
رهام ناز و خوشگل
نداو حمید
15 تیر 92 15:36
سلام وبلاگ خوشگلی دارین خوشحال میشم به ما هم یه سر بزنید
مسی
19 تیر 92 15:37
مه طلا ، واقعا چه عروس گلی هستی .
شب می ری خونه ی مادر شوهرت می خوابی!!!!!!
واقعا باید قدرت و بدونن.÷


خنگ خدا من که شب نرفتم اونجا . ما صبح میریم رهام رو اونجا میذاریم ...
مریم مامان درسا
20 تیر 92 16:44
سلام عشقم
تولدت مبارک ، کم کم داری بزرگ میشی
مه طلا جون تبریک میگم تولد گل پسری رو

بیا چند تا عکس از تولدش بزار برامون تا ببینیمش ای جیگر رو


مرسی از این همه لطف
مریم مامان درسا
28 تیر 92 1:11
تولدت مبارک عشقم