رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

unforgettable moments

آخرين اخبار

1392/5/7 9:38
نویسنده : mahtala
513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مادر !

اين چند وقت كلي درگير بودم و بالاخره سرنوشت من رو كشوند به اينجا ( پيش همكارهاي سابقم )

خب الان كه فكر ميكنم ، خوشحالم و احساس خوبي دارم .

خب اولين خبر اينه كه من خاله شدم !  كيان كوچولو دنيا اومد . واي كه چقدر اون روز من استرس 

داشتم . خب در اولين فرصت عكس كوچولوي چشم آبي رو ميذارم .

دومين خبر اينه كه امروز يه ني ني ديگه به دنيا مياد . شايد هم به دنيا اومده باشه تا حالا . اسمش

آرميتيس يا  اِميتيس . ولي از من دوره و حالا اميدوارم بتونم قبل از عروسيش ببينمش !!!!

خب رهام جون خبر جديد از تو اين كه دست از سر اسپايدر و سوپر من برداشتي و تارزان شدي !

خيلي كم خرج و راحت . با يك شورت توي خونه ميگردي و به همين خاطر كولر هم نميذاري روشن

كنيم !!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علي خوشتيپ
15 مرداد 92 11:25
سلام خاله جون .نماز و روزه هاتون قبول میشه به وبم سر بزنی؟توی مسابقه نی نی ها شرکت کردم و به رایتون خیلی خیلی نیاز دارم.تا برنده شدم فاصله اي ندارم آخه فقط کافیه 118 رو بدون هیچ علامت و نشانه ای به شماره 20008080200 پیامک کنید. اگه با چند تا شماره هم این کار رو بکنید که خیلی خیلی ممنون میشم[بوسه] تو رو خدا رای بدیداتا 18 مرداد فرصت هست فقط[تشویش] راستی به قید قرعه به یک نفر از رای دهنده ها مبلغ 100000 تومن هم جایزه میدن