رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

unforgettable moments

اولين امتحان !

1392/5/22 11:05
نویسنده : mahtala
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگل مادر !

شنبه 26/05/92 اولين امتحان ( ميان ترم انگليسي ) زندگيت رو تجربه ميكني !

بايد اين چند روز رو وقت بذارم باهات تمرين كنم . اما كو وقت ؟ شايد فردا بيارمت اينجا

سر كار .

اميدوارم كه موفق بشي و بتوني چيزهايي كه بلدي رو جواب بدي ...

ديروز بهم گفتي : ( مامان اگه تو بميري من گريه ميكنم !‌)

من بغلت كردم و بهت گفتم الهي برات بميرم !

تو در جواب بهم گفتي :( الان ؟!‌ )

گفتم نه منظورم اينه كه خيلي دوست دارم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شبنم
22 مرداد 92 13:30
سلام دوستان عزیزم این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/
نوش آفرین
25 مرداد 92 0:25
عشقم امروز داشت از 1 تا 10 رو می شمارد به 10 که رسید گفت ten, مثه ben 10. قربون عقلت بشم