رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

unforgettable moments

آخرین اخبار

1390/1/31 12:35
نویسنده : mahtala
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی . با عرض پوزش از تمامی دوستان بعد از چند روز غیبت امروز یه کم وقت کردم تا بنویسم ، آخرین اخبار این چند روز :

اول اینکه امروز صبح ساعت ۷ رهام بیدار شد و گفت غذا ! بعد سوپ رو براش گرم کردم و خورد و هی میگفت " تخ مغ " یعنی تخم مرغ ولی من براش درست نکردم چون سرماداره و نباید سرخ کردنی بخوره . بعدش دیدم تب داره Smiley  Smileyو بهش استامینفون دادم . هی دراز میکشید و میگفت " پیش پیش " "لا لا " " بخواب " بعد رفت شال گردنش روانداخت دور گردنش و کلاه هم گذاشت سرش گفت " مد کودت " یعنی مهدکودک . !! " بیرون  بیرون ... "   " مانی نی " منم بردمش خونه مانی نی .

خبر دوم اینکه بالاخره ما داریم اسباب کشی میکنیم و خونه رو عوض میکنیم . قابل توجه مهرنوش و نوش آفرین که باید جمعه بیاین و کمک کنید !!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله نیش
31 فروردین 90 21:44
سلام خونه ی جدید مبارک حتما می یام کمک
كبرى
1 اردیبهشت 90 0:23
سلام خانوم جان ! به مباركى،انشالله خونه بخرين . چشم من و اين دختره ى ورپريده حتما ميايم فقط اگه يه كم لباس و مانتوى كهنه دارين بدين ببرم ثواب داره اين دختره جوونه،دم بخته! ميبينه دلش ميخواد نميفهمه كه بى شعوره .
مينوش
1 اردیبهشت 90 0:36
به به! چه عجب تشريف آوردى. خبر خوب كه خونه پيدا كردين اى ول داره، رهام چرا تب كرد؟:-( كم كم داره حرف زدن رو خوب ياد ميگيره ها بميرم واسه جونش كه مريضه. خيلى دلم ميخواد تو كله اش بودم ميفهميدم چه حسى داره وقتى ديگه به اين خونه نمياين حالا كه خونه تون عوض ميشه.
kheli gooli
2 اردیبهشت 90 16:47
boyo baba emruz jomas to hanooz to hamoon khonei ke,roham ham nayavordi bash bazi konim
مریم
5 اردیبهشت 90 16:55
سلام رهام جون چرا سرما خوردی گلم؟ مواظب خودت باش... راستی خونه جدید مبارکه...