رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

unforgettable moments

برف

1392/11/12 9:18
نویسنده : mahtala
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

از ديروز بالاخره رشت هم برف اومد . بيشتر از اينكه تو ذوق داشته باشي من ذوق ميكردم و مثل بچه ها

هي پنجره رو نگاه ميكردم كه بند اومده يا نه ؟!! صبح كه از خواب بلند شدي ( ساعت 11:30 ) بهت گفتم

ميدوني چي اومده ؟ تو فكر كردي كسي اومده . با تعجب گفتي چي ؟‌ گفتم برف ! با يه لبخند كه انگار حرف

من رو باور نكرده بودي رفتي پشت پنجره و بعدش تند پريدي تو رخت خواب پيش من ...

آخ الان هم داره تند ميباره . من سر كار هستم . اي كاش الان پيش تو بودم و بغلت ميكردم ... دلم برات

تنگ شد ...

snow

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسی
14 بهمن 92 7:39
وای مه طلا اونجا برفش اومده اینجا بیشتر از برفش سرما اومده. راستی هنوز روهام شبا پیش خودت می خوابه!!! خیلی وقت می خوام بهت زنگ بزنم، هی نمی شه. آره پيش خودم ميخوابه و من نميتونم بدون اون بخوابم !
mhsn
23 اردیبهشت 93 18:53
slm mahtalla khanom , kollan b vasete 1chi dg umadam inja amma in aks mno jaye khobi nabord... aksaye khonevadegito didam.. rastesh.. hasodim shod... wbt niiiiiice!! gd luk