رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

unforgettable moments

نمايشگاه عكاسي رهام !

1392/11/21 17:36
نویسنده : mahtala
917 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من ...

چند روز پيش كه برف اومده بود و ما يك هفته خونه ماني ني  مونده بوديم تو از همه عكس گرفتي

خيلي دوست داري عكاسي رو ! اين هم چند تا از عكسهايي كه گرفتي :

ماني ني در حال تماشاي تلويزيون

ماني ني

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

باباجوني كنار بخاري

باباجوني

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

خودم كنار بخاري

خودم

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

فرنوش درحال كار

فرنوش

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

گلنوش در حال تفكر

گلنوش

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نوش آفرين با غذا

نوش آفرين

 

 

ماني ني و باباجوني

2

خودت خوشكل من!

  عشق من

سقف هال

سقف

يك عكس خيلي هنري از آشپزخونه

آشپزخونه

خوراكي ها و كيفت كه همه جا با خودت ميبري

تام و جري !

تام و جري

عكس من و تو روي ديوار !

من و تو  

خيلي هنري بود ، نه ؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مسی
23 بهمن 92 22:58
وااای مه طلا واقعا خیلی عالی بود! رهام خیللی باید تواین زمینه هم مستعد باشه!! خب خدا كنه توي يه چيزي استعداد داشته باشه!!
مسی
28 بهمن 92 23:52
وا این چه حرفیه .حتما داره اونم تو چند تا چیز مختلف مخصوصا اگه به مامانش رفته باشه فقط باید یاد بگیره استفاده کنه و بره دنبالش
shayanjooni
4 اسفند 92 12:12
سلام خانومی خسته نباشید.وب جالبی دارید.با عکس های تولد شایان جون به روز شدیم. خوشحال میشیم قدم رنجه کنیدوتشریف بیاریدتشکر
صرافی مرکزی
13 اسفند 92 12:57
سلام.خیلی قشنگ بود..به ما هم سربزنید...