رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

unforgettable moments

من يك رباتم !

1392/12/13 12:54
نویسنده : mahtala
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من ...

امروز ميخوام راجع به خودم بنويسم . من فهميدم كه يك ربات هستم ! البته از ديد تمام اطرافيانم ...

اينها جملاتي هستند كه اكثر اوقات از دوستها و همكار ان ميشنوم و بيشتر به انسان بودنم شك ميكنم

- بهت نمياد اينقدر با سليقه باشي

- واي واقعا تو بچه داري ؟ بهت نمياد مادر باشي .

- اصلا بهت نمياد اينقدر احساساتي باشي !

- اصلا فكر نميكردم تو ازدواج كني ...

-بهت نمياد آشپزي كني 

-و هزار تا بهت نمياد ديگه ....

امير هميشه بهم ميگه : " تو فضايي هستي ! عجيب غريبي ! " 

البته موقع انجام يك كار مردونه  ،‌ تا حالا كسي بهم نگفته كه بهت نمياد ! يه سوال داشتم :

مگه شما زنها چكار ميكنيد كه همه موارد بالا بهتون مياد ؟ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسی
22 اسفند 92 1:44
یه جورایی به منم تیکه انداختیا!! خوب بهت نمی آد دیگه عزیزم. بهت نمی آد. همیشه 1+1 می شه 2، خوب اگه بشه 3 همه عجب می کنن دیگه. تو هم یه جورایی مشابه ای!!