رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

unforgettable moments

شعر مادر

1393/3/21 12:21
نویسنده : mahtala
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

توي مهدكودك چند تا شعر ياد گرفتي كه يكي از اونها راجع به مادر هست و همش براي من ميخوني :

مادر من فرشته زمين

مادر تويي هم نفسم

وقتي تو خونه نباشي انگار كه توي قفسم

خنده تو طراوت بهار

دلم ميخواد از هميشه ياورم !

تو مظهر ِ عشق و مهر و وفايي

خدا نياره بين مون جدايي ...

برات بميرم كه اين شعر رو همينطوري دست و پا شكسته ميخوني

تازه به جاي مظهر هم ميگي { تو مسخره  عشق و مهر و وفايي ... }

پسندها (1)

نظرات (1)

مسی
24 خرداد 93 23:28
به نظر من حداقل خوبی مادر شدن اینه که یه نفر حداقل تا یه 10-12 سالی هست که با تمام وجوووود دوست داره!! بدون اینکه بهش لحظه ای شک کنی البته حدود 7-8 سال . الان ديگه مثل سابق نيست بچه هاي 8-9 ساله دوست پسر و دوست دختر دارن !