رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

unforgettable moments

ميترسم ...!

1393/8/8 18:46
نویسنده : mahtala
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من !

امروز صبح از سر كار جيم زدم و اومدم كلاس دنبالت . باز هم نا اميدم كردي !  غلط زياد داشتي . اما معلمت ميگه خوب

نميدونم براي اميدوار كردن من ميگه يا نه ؟

بگذريم ... همش فكر و خيالم شده اين كه بتونم براي سال ديگه يه آموزشگاه بزنم و بتونم به تو بيشتر برسم

ولي ميترسم . ميترسم كه موفق نشم و از اين كار هم بيفتم و  بعدا پشيمون بشم ! نميدونم چكار كنم .

از طرفي ديگه تحمل چشمهاي گريون و بغض تو  و  التماس كردنت براي نرفتنم به سر كار رو ندارم .

فكر اين كه  نميتونم  توي درسها بهت كمك كنم و آينده تو  بهم ميگه كه بايد حركت كنم ولي اين ترس لعنتي

جلوي من رو ميگيره ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسی
10 آبان 93 0:38
موفق میشی. فقط همه ی جوانب رو بسنج تا امکان خطا بیاد پایین. اما ریسک کن.نترس ترس فقط فلجت میکنه. اگر اینکار رو نکنی شاید واسه همیشه پشیمون شی. اي كاش تو اينجا بودي ! يا من اونجا بودم .
مسی
12 آبان 93 21:35
قربونت بشم مگه چقدر فاصله است بعدشم با وایبر و ... می شه فاصله رو کمتر هم کردم