رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره

unforgettable moments

دلم برات تنگ شده ...

1393/8/19 18:42
نویسنده : mahtala
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

الان خيلي دلم برات تنگ شده .  دلم ميخواست الان محكم بغلت ميكردم . ميخوام  پنج شنبه

رو مرخصي بگيرم  تا با هم باشيم . اميدوارم كه بشه ....

امروز صبح خيلي خوابت ميومد . به زور بهت صبحانه دادم  و  ديرمون شد . منم سرت داد زدم

معذرت ميخوام . عصبي شدم . نه از تو از اين زندگي .....

خسته شدم ، رهام . خيلي خسته شدم . شايد كلمه خستگي كم باشه .... بايد بگم داغون شدم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مسی
21 آبان 93 23:13
مه طلاجونم من از وقتی آمیتریس به دنیا اومده همیشه خونه هستم و جز کارهای خونه کار دیگه ای انجام نمی دم. اما با این حال گاهی انقدر خسته می شم و گاهی تا ساعت 3 عصر وقت نمی کنم حتی نهار بخورم و خیلی اوقات ناراحت می شم که آرش بهم زیاد کمک نمی کنه!! اینا رو گفتم که روهام جونم بعد ها بدونه مادرش حق داره با این همه فشار و مسولیت گاهی کم بیاره. اما مه طلا جونم تو می تونی زندگیت رو عالی کتی. من مطمئنم همونطور که جز بهترین مادرهای روی زمینی. منتظر دیدن اون روزم . روزی که نباید خیلی دیر باشه. عکس از 5 شنبه یادت نره
ساسان اس ام اس
2 آذر 93 16:01
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان صفورا
7 آذر 93 1:38
سلام عزیزم رهام خیلی دوست داشتنیه بیشتر بهش برس نمیخام ناامیدت کنم ولی شغل اصلی شما مادربودن ببخشید شاید این ی نظر شخصی باشه ولی خیلی بهش معتقدم بچه به مادر تمام وقت احتیاج داره از طرف من رهام جونو ببوسش متاسفانه توي اين دنيا هيچ كس سر جاي خودش نيست...