رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

unforgettable moments

واكسن ...

1393/10/8 17:26
نویسنده : mahtala
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من !‌

امروز زودتر كارم رو انجام دادم و جيم زدم رفتم اداره آموزش و پرورش . انگار كه من هميشه بايد كارم گره بخوره .

مسئولش گفت كه براي سال اينده مجوز آموزشگاه براي ناحيه يك داده نميشه . فقط دبستان و پيش دبستاني

حالا دارم به اين موضوع فكر ميكنم  كه البته  سرمايه بشتري ميخواد . نميدونم شايد هم اين جمله درست باشه كه

هرچيزي كه اتفاق مي افتد به نفع ماست .  شايد هم قسمت اين باشه كه  برم توي كار پيش دبستان  ! ميترسم 

همينطوري  پيش برم يكدفعه دانشگاه تاسيس كنم !!!    قه قهه

خب بگذريم . بعدش با مامان اومديم دنبال تو و رفتيم مركز بهداشت كه بپرسم براي واكسن كي بايد تو رو ببرم .

گفت همين الان !خلاصه رفتيم و واكسن  ورود به مدرسه  رو هم زديم . اين هم عكس امروز :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مسی
11 دی 93 0:48
مه طلا اگه سپرده باشی به خدا حتما به نفع ت. من زیاد به دین و .. اعتقادی ندارم اما این مسئله رو با تمام وجود قبول دارم. و اینکه اگه سنجیده بری جلو امکان نداره موفق نشی! راستی باز من عکسی ندیدما!!
مسی
15 دی 93 0:07
مه طلا اینجا اون خانومی که واکسن می زد نزد توکلت بگه خانووم بچه رو بگیر جای عکسسس ولی خیلی باحاله یادم باشه منم این کارو کنم حتماً آخ جوووون تقلید کار میمونه!!! میمونتیم!!
مسی
15 دی 93 0:11
الهی بمیرم واسش ببین شلوارش از اشکاش خیس شده. عزیز دلم