رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

unforgettable moments

اولین دندون دا‌ئمی !

1393/11/22 0:03
نویسنده : mahtala
625 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من !

امشب بهم گفتی که دندونم درد میکنه . اومدم نگاه کردم دیدم اون دندون قشنگت شل شده

دندون بالا چپ... تو الان ۲۰ تا دندون داری و تا چند روز دیگه اولین دندون دائمیت در میاد

رهام عزیزم دیگه بزرگ شدی .چقدر زود میگذره این روزها... الان اینجا کنارم خوابیدی ...امروز که 

میرفتم سرکار از پنجره اومدی و صدام کردی همینطور اشک میریختی ...مثل همیشه از خودم متنفر شدم

رهام دوستت دارم و برای همه این روزها و لحظه ها ازت معذرت میخوام.امیدوارم اگه روزی این نوشته ها رو خوندی

درکم کنی و من رو ببخشی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

با خانوادت در فروشگاه بانوان دیدن کن
22 بهمن 93 14:10
سلام مدیر کوچولو وبلاگ قشنگی داری ... از خدا می خوام که همیشه بلا رو از تو دور کنه ... من می خوام سه تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی با کالاها و محصولات اصل (اوریجنال) رو که سه تاشون هم قابل اعتماد و مطمئن و هم جنس های شیک و بروزدنیا رو دارن ، برات معرفی کنم تا در اینترنت گول سایتهای کلاهبردار رو نخوری عزیزم. قشنگ دست مامان و بابا رو بگیر و بیا تو این فروشگاه ها یه چرخی بزن ... فروشگاه اول :سایت فروشگاهی ( وُمن شاپ ) محصولات و زیورآلات لوکس و شیک زنان ایرونی حتما با خانوادت یه سر بزن و از اسباب بازی هاش وجنس های دیگرش دیدن کن ... http://woman.dayanshop.com/ فروشگاه دوم : سایت فروشگاهی پکیج های آموزشی و درآمدی برای اعضای خانوادت در منزل هست http://woman.bitasell.ir/ فروشگاه سوم با قابلیت نظردهی : وبلاگ فروشگاهی نیازهای شخصی و خانوادگی http://pnbshop.blogfa.com/ باتشکر
غزاله
24 بهمن 93 18:46
عزیزم، وبلاگتو دنبال ممیکنم.اما خیلی غمگین مینویسی.اولین بار که مطالبتو خوندم کلی گریه کردم.گل پسرت گناه داره که در آینده این مطالبو بخونه و پیش خودش بگه چه دوران بچگی پر غم و غصه ای داشتم. امیدوارم زندگی بر وفق مراد براتون بچرخه عزيزم چكار كنم ؟‌! اينها واقعيت زندگي ما هست . اگه بخوام لحظه هاي شاد رو بنويسم شايد ماهي يك بار هم نتونم ! براي همين خيلي ناراحتم كه نتونستم لحظه هاي شادي رو با پسرم داشته باشم فقط تلاش ميكنم تا بتونم اين ناراحتي ها رو در آينده جبران كنم ! ممنون كه به ما سر ميزني . يه آدرس هم اگه بزاري بد نيست !
مسی
27 بهمن 93 23:02
عزیز دلم!!! مبارکش باشه . مه طلا جونم حتماً می خونه این مطالب رو و حتماً درک می کنه چون قطعاً عشق تو به روهام کم نظیر هست و اون پسر باهوشی. راستی مه طلا آمیتریس الان 16 تا دندون داره و این یعنی فقط 2 تا دندون مونده؟؟ نه ديگه 16-20=4