رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

unforgettable moments

شهريور...

1394/6/10 19:28
نویسنده : mahtala
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من !

امروز 10 شهريور هست . ما احتمالا تا يك ماه ديگه ميريم خونه خودمون ! و مدرسه تو هم داره شروع ميشه .

روپوش فرم مدرسه ات رو گرفتيم و بايد كتاب و دفتر و  كيف مدرسه هم بخريم . برات سرويس گرفتم .

اين اولين تجربه ات ميشه كه بدون من بري مدرسه و برگردي !  دو روز در هفته بعد از ظهر ها توي خونه  بايد تنها

بموني . من از الان غمم گرفته ... اميدوارم همه چيز همون جور كه فكر ميكنم خوب پيش بره و مشكلي بوجود

نياد ....

خريد اين خونه برام ريسك بزرگي به حساب ميومد ولي انجامش دادم . بيشتر از حقوقم بايد قسط بدم و تا دوسال

فكر كنم كه خيلي برامون سخت باشه اميدوارم درك كني !

رهام جونم خيلي دوستت دارم . چند باري هست كه دعوات كردم و تو خيلي از دستم ناراحت شدي

هروقت ناراحت ميشي ميري يه گوشه اي براي خودت گريه ميكني و حرف ميزني .

من يواشكي گوش كردم كه چي ميگي . خيلي ناراحت شدم ....

" من چه مادر بدجنسي دارم !گریه از همه مادرها بدجنس تر ! همش به من بي رحمي ميكنه ! تعجب

ايكاش اون مادر من نبود ! ديگه نميخوام مه طلا مادر من باشه . من يه مادر مهربون ميخوام و.... !!!گریه

خيلي ناراحت شدم در صورتي كه حق با من بود و من فقط سرت يه كوچولو داد زدم .... بعد از چند

دقيقه خودت اومدي و گفتي : مامان ديگه باهات آشتي كردم !   

مامان اگه يه بار ديگه منو دعوا كني قلبتو  مشكنم ها !!!!!

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

دلارام
10 شهریور 94 21:45
سلام مامانه رهام ماشالا چ گلپسری دارین منم قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واس نینیه تو راهیمون درس کردم خوش حال میشیم سر بزنین
همراه رایانه
10 شهریور 94 23:29
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی (شبانه روزی) به مشکلات رایانه ای و موبایل می باشد. تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت : 9099070345 اطلاعات بیشتر: http://www.poshtyban.ir
مسی
14 شهریور 94 18:30
عزیز دلم . مه طلای دوست داشتنی ، صبور و قوی ، از خدودت دلگیر نشو من ایمان دارم که تو یکی از بهترین مادرهای دنیایی مرسي عزيزم