رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

unforgettable moments

پول نداریم ....

1390/3/31 11:42
نویسنده : mahtala
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موشک مامان .. دیروز من ساعت 11 اومدم خونه و با هم رفتیم تا سر کوچه تا برای تو پوشک بخریم . رفتیم توی داروخونه بعد وقتی خواستیم پول بدیم تو بلند گفتی " پول نداریم " آبروی منو بردی !! تازه بعدش رفتیم تا برات بستنی بخرم داشتیم میومدیم بیرون بازم داد زدی " پول نداریم " یه جوری هم میگی خیلی بامزه میگی . باید ازت فیلم بگیرم تا یادگاری بمونه .. خلاصه دیروز خیلی شیطونی کردی واقعا اعصابم خورد شد . توی این آفتاب داغ همش میخوای بری توی حیاط بازی کنی . خیلی سیاه سوخته شدی ...

بگذریم ولی دیشب موقع شام یه عالمه منو ماچ کردی و هی میگفتی دوست دارم . وای من دیوونه شدم . ای کاش فقط یه کم حرف من رو گوش میکردی . آهان یادم رفت دیروز رفتیم یه شمشیر برات بخریم آخه مال پارسا ( پسر صاحب خونه ) توی پارکینگ افتاده تو خیلی دوست داری . بعد فروشنده یه مدل چراغ دار برات آورد تو گفتی "  نه نه خو نیست " یه مدل دیگه آورد بازم گفتی " نه خو نیست " تا مثل مدل مال پارسا آورد خندیدی و همونو گرفتی . یه ست ابزار هم برات خریدم ( آچار و پیچ گوشتی و چکش و..) دیگه این قدر مال ما رو بر ندار !!

kiss.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

khale nish
1 تیر 90 12:39
baba inja ke hamash choob barmidare ma ro divune karde, taze alanam baba davat kard
مسی
1 تیر 90 16:07
الهیییییییییییییییییییییییییی وای مه طلا خیلی دوست دارم ببینمتون!!! یعنی تو پوشک بچه رو هم عوض می کنی!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای چقد روهام خوردنیییی خدا حفظتون کنه . ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
مهرنوش
10 تیر 90 0:56
عاشقتونم! ديوانه شدم اين صفحه رو خوندم.عاشق شيطونيهاشم!