رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

unforgettable moments

بابا جونی

1390/8/25 10:55
نویسنده : mahtala
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز به یاد گذشته ها افتادم و توی سیستم عکسهای گذشته رو میدیدم . عکسهای یک ماهگیت . یادت ؟!

خیلی کوچیک بودی و نمیتونستی سرت رو نگه داری و کلا چیز زیادی بلد نبودی . یادش بخیر . زمان چقدر زود

میگذره . گاهی وقتها دلم برای اون روزها و قیافه اون موقع تو تنگ میشه . هر چند که خیلی سخت بود و تو

نمیتونستی حرف بزنی و منظورت رو به ما بفهمونی اما قشنگ بود . تمام لحظه های با تو بودن برای من قشنگ .

حتی شب بیداری هاش ....

یک ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مسی
28 آبان 90 14:08
مه طلا الان که عکس بابات و می بینم احساس می کنم روهام شبیه بابات!!
من که گیج شدم ، بالاخره شبیه کی می شه این پسر تو!!!


واقعا تو بین اونها شباهت میبینی ؟ حالا وقت شد عکس بچگی خودم و امیر رو هم میذارم بعدش قضاوت کن .
مریم مامان درسا
29 آبان 90 3:51
الهی من قربون خودتو و اون لباست بشم
مسی
29 آبان 90 13:45
آره بزار ببینم. خودم هم کنجکاو شدم ببینم این پسر آخه شبیه کی !!
nooshafarin
1 آذر 90 1:00
ey val baba juni