رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

unforgettable moments

عید تموم شد!!

1390/1/14 10:27
نویسنده : mahtala
331 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره عید تموم شد و همه رفتن سر کار و مدرسه و خونه و زندگیشون . هرچند که من و رهام و باباش از همون روزهای اول رفتیم سر کار !

بعد از چند سال بالاخره طلسم ماسوله شکسته شد و خانواده مهرجو به یه جای جدید برای ۱۳ به در سفرکردند . اون هم از ساعت ۸ صبح !!جنگل کیسم .

تو هم صبح زود بیدار شدی و اول فکر کردی که داریم میریم مهد کودک ولی بعد فهمیدی که به قول خودت میریم " سیزه زه " . خلاصه ساعت حدود ۱۰ بود که رسیدیم و تو هم تا جایی که میشد و خطرناک نبود شیطونی کردی niniweblog.comو هر کاری که خواستی کردی ! niniweblog.comفکر کنم که به تو خیلی خوش گذشت .و خسته شدی چون دیشب زود خوابیدی . امروز صبح هم که طبق معمول رفتی مهد کودک . اگه دوام بیاری باید امروز تا غروب اونجا بمونی .

مراسم پرتاب رهام به آسمان هم انجام شد niniweblog.comولی مامان ( مانی نی ) اینقدر غر زد که نذاشت آخرسر یه عکس درست و حسابی ازت بگیرم . اما خب همین هم خوبه :

( پرتاب شده توسط نواب )

حالا یه چند تا عکس از ۱۳ سال ۹۰ :

از مراسم انداختن سبزه تو آب هم که فقط فیلم گرفتیم و عکس نداریم . تو خیلی خوشت اومده بود و سه تا رو که انداختی توی آب میگفتی " بازم ، بازم " . من هم که سبزه های خودمون رو یادم رفت بیارم !

بهر حال دومین ۱۳ به در زندگیت هم گذشت . مامان جون دوستت دارم . دیگه باید برم چون خیلی کار دارم . امیدوارم همیشه سالم باشی و خوشحال .

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مهرنوش
17 فروردین 90 0:59
رهام جونم سلام چه خبره؟ عجب وبلاگ جالبى دارى،دلم برات خيلىتنگ شده. :-*