رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

unforgettable moments

بدون پوشک

1391/1/24 17:05
نویسنده : mahtala
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم .

دیروز شما خونه مانی نی رکورد شکستی و پوشک نپوشیدی و غروب با امیر رفتیم برات عینک

خریدیم و سه عدد شورت ! خلاصه تصمیم جدی داریم تا دیگه پوشک نپوشی . حالا از رکورد 

جدیدت بگم که دیشب ساعت 12 بدون پوشک خوابیدی و ساعت 3 بیدار شدی و گفتی اب میخوای .

من هم از فرصت استفاده کردم و بردمت دستشویی !

دوباره خوابیدی تا الان که زنگ زدم و پرسیدم تا ساعت 11:45  دقیقه که از خواب بلند شدی ، جیش

نکردی !! الهی مامان برات بمیره که دیگه بزرگ شدی .  

تمام مدت عینک آفتابی رو روی چشمت گذاشته بودی توی تاریکی ! بعد توی راه گفتی بریم خونه

مانی نی ، نشون بدیم  .

 

1 

2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله نوش آفرین
24 فروردین 91 18:24
آآآآآآآآآآآی من واسه ژستت بمیرم ناز پسرم ناز پسر
خاله مهرنوش
24 فروردین 91 18:43
خیلی خوشگل شدی عزیزم ! شنیدم گیگه بزرگ شدی آره ؟ کلاه و عینک و .... تو رو ندزدن عمرم !
مریم مامان درسا
25 فروردین 91 16:09
آفرین به مامان زرنگ ، من که یه مدت جدی گرفتم ، ولی بعدش بیخیال شدم ، اصلا تو خودم نمیبینم که درسا رو از پوشک بگیرم آفرین رهام جون که همکاری میکنی
مریم مامان درسا
25 فروردین 91 16:10
راستی عینک جدید و شورتت مبارکه عزیزم
بالاخره تولدشو کی میگیری؟


به کسی نگو همون 15 تیر
مریم مامان درسا
26 فروردین 91 18:15
وااای پس مبارکه