رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

unforgettable moments

برای مادرم

1391/2/23 9:22
نویسنده : mahtala
523 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی من نبودم تو خواستی برای بودنم بدترین دردها را تحمل کنی...

وقتی من آمدم تو خواستی برای شاد بودنم بزرگترین زحمت ها را متحمل شوی...

وقتی من هستم و من نفس می کشم تو برای لحظه لحظه ی بودنم شکر می کنی

و برای لحظه های شاد نبودنم؛ نبودنم؛و غمگین بودنم هر ثانیه صد سال پیرتر می شوی...

کجای دنیا می توانم کسی را پیدا کنم که چنین خالصانه مرا بخواهد و از من هیچ نخواهد؟

هر کجا را بگردم ؛ تنها تویی که دور من می گردی...

بی هیچ منتی...انتظاری...پاداشی...و تویی که برازنده ی گامهای تست بهشت؛

و من چه سرافکنده ام بابت فرزندی نکردن برای تو...تو ؛ معنایافته ی واژه ی مهری...

و من برای هر دم که تو هستی هزار بار قد خم می کنم مقابل خالقی

که مرا برای تو و تو را برای من ساخت...

می پرستمت بعد از خودش؛مادرم...که بهتر از تو هرگز نمی بینم...برایم بمان تا بمانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مسی
23 اردیبهشت 91 12:12
اینم خودت گفتی؟
خاله نوش آفرین
23 اردیبهشت 91 12:19
خداوندا زیباترین لحظه‌ها را نصیب مادرم کن که زیباترین لحظه‌هایش را به خاطر من از دست داده است . . . مادرم دوستت دارم ، روزت مبارک
مریم مامان درسا
24 اردیبهشت 91 2:10
آخی ، خیلی قشنگ بود روز مادر مبارک اینم برای خودت و مامان مهربونت