رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

unforgettable moments

قلک

1391/2/23 18:53
نویسنده : mahtala
1,218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم

امروز ظهر که اومدم خونه ، خاله ها بهت یاد داده بودن که تبریک بگی . الهی برات بمیرم که اومدی جلوی در

و بهم گفتی " روزت هبارک " مامان برای جونت بمیره ..

چند روز پیش برات یه قلک خریدم . این هم عکسش :

لاک پشت

همش میگی بشکنم ؟ قافل از اینکه این قلک فلزی و نمیشکنه ... قرار شد هر وقت پر شد بازش کنیم

دوست دارم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:15
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید
آسمان را گفتم :
می توانی آیا
بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه
روح مادر گردی ؟
صاحب رفعت دیگر گردی ؟
گفت نی نی هرگز !!!
من برای این کار
کهکشان کم دارم
نوریان کم دارم
مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم !

خاک را پرسیدم :
می توانی آیا
دل مادر گردی ؟
آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟
گفت نی نی هرگز !
من برای این کار
بوستان کم دارم
در دلم گنج نهان کم دارم !

این جهان را گفتم :
هستی کون و مکان را گفتم :
می توانی آیا
لفظ مادر گردی ؟
همه ی رفعت را
همه ی عزت را
همه ی شوکت را
بهر یک ثانیه بستر گردی ؟
گفت نی نی هرگز !
من برای این کار
آسمان کم دارم
اختران کم دارم
رفعت و شوکت و شان کم دارم !
عزت و نام و نشان کم دارم !

آن جهان را گفتم :
می توانی آیا
لحظه ای دامن مادر باشی ؟
مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟
گفت نی نی هرگز !
من برای این کار
باغ رنگین جنان کم دارم !
آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !



مریم مامان درسا
24 اردیبهشت 91 2:12
وای مبارکت باشه عزیزم
ببینم چقدر پول جمع میکنی تا ...



؟؟
خاله نوش آفرین
24 اردیبهشت 91 10:42
عزیزم چه قلک نازی!! دیروز داشتم از کلاس زبان میومدم دیدم تو داری می دویی سمت من دیوونه شدم
مریم مامان درسا
26 اردیبهشت 91 12:42