رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

unforgettable moments

جیش از کجا میاد ؟

1391/3/2 10:25
نویسنده : mahtala
810 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم Emoticon

دیروز بعد از مدتها تو یه سوال جدی دیگه از من پرسیدی . هر چند که سوالات الکی زیادی

در طول روز میپرسی که جواب اکثر  اونها رو بلدی .

اولین سوال جدی تو این بود که " تو چرا منو آدم کردی ؟ "  یادت ؟؟

دیشب بعد از اینکه از دستشویی اومدیم تو پرسیدی " مامان جیش از کجا میاد ؟"

الهی مامان برات بمیره . چه فکرهایی توی ذهن تو هست ؟؟

فکر کنم الان یکی از مهم ترین دغدغه های زندگی تو اینه که جیش از کجا میاد ؟

شاید هم میخوای بدونی تا اونو خنثی کنی و از دستشویی رفتن خلاص بشی !!!

بهر حال من هم برات توضیح دادم :

" هر وقت آب میخوری از توی دهنت میره توی شکمت و اونجا هی میچرخه و میچرخه تا کم کم

میره توی همه جای بدنت . توی دستهات ، توی پاهات ، توی سرت ، بعدش این آب کم کم کثیف

میشه و آبهای کثیف میرن توی یه کیسه زیر شکمت جمع میشن .. خلاصه بعدش که زیاد شد

تو زود میای منو صدا میکنی و چی میگی ؟  ( جیش دارم ) "

متوجه شدی چی گفتم ؟  ( اوهوم )

طبق معمول از این داستان خوشت اومد و گفتی ( بازم بگو ) .... ای وای خلاصه دیشب داستان

 جیش رو وصل کردم به یه داستان دیگه و آسمون رو به ریسمون بافتم تا تو خوابت برد .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نگار
2 خرداد 91 10:47
وای که بعضی وقتا آدم نمیدونه به سوالای بچه ها چه جوابی باید بده بوس برای رهام گلم
مسی
3 خرداد 91 14:05
خدایا !!!! مه طلا چه سوالایی این وروجک می پرسه ازت و تو چه باحال جواب می دی !!! خدای من!