رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

unforgettable moments

دوباره مهد کودک

1391/3/4 10:32
نویسنده : mahtala
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

از دیروز تو دوباره میری مهد کودک . دیروز من باهات موندم و تو خیلی گریه کردی .

امروز هم صبح با گریه رفتی تو ولی دیگه من باید طاقت بیارم . الان زنگ زدم گفتن تو گریه نمیکنی .

 امیدوارم راست بگن .

دوباره کار من و تو شده صبح ها بریم مهد و هم تو گریه کنی و هم من !

ازت خواهش میکنم گریه نکن . و از من متنفر نشو .

باید یاد بگیری که من و تو نمی تونیم همه جا با هم باشیم .

هر چند که الان با نوشتن این جمله ها خودم دارم گریه میکنم .....

 مهد کودک

این هم لباس جدیدت :

لباس نو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
4 خرداد 91 11:50
سلام . بازم مثل همیشه وبلاگتون زیبا و قشنگ به روز شده . ملیسا خانم منتظر شماست تا عکسهای جدیدش رو ببینید و با گذاشتن نظر خودتون هر چند کوتاه خوشحالش کنید . منتظرتون هستیم .
مسی
6 خرداد 91 15:38
آخیییی مه طلا جونم دل منم گرفت.
اما اشکال نداره واسش لازم


مریم مامان درسا
8 خرداد 91 16:23
الهی بمیرم براش آخه دیدم چجوری گریه میکنن خیلی سخته ، ولی خیلی هم خوبه