رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

unforgettable moments

عصبانی و ناراحت

1390/1/20 15:46
نویسنده : mahtala
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . وای مامان جون داشتم دیوونه میشدم . یعنی شدم !!! این سایت لعنتی باز نمیشد . فکر کردم همه چیز پاک شده . اعصابم خراب شد niniweblog.com!! البته تمام نوشته های دیروزم پاک شد ! و الآن خیلی ناراحتم . niniweblog.comniniweblog.com

بگذریم خدا رو شکر که درست شد . امروز تو اصلا گریه نکردی و فقط یه کم غر زدی و رفتی تو ....( مهد کودک رو میگم ) دیشب اصلا خوب نخوابیدی و همش بلند میشدی .

فکر کنم که دیگه روزهامون داره تکراری میشه . باید یه کاری بکنم تا از این حالت در بیاد . میخوام الان به خاله مژگان ( مامان آروین ) و خاله سمیه زنگ بزنم و برای فردا بگم بیان خونه ما با هم تولد بگیریم !!! 

 این دیگه آخرش ِ. خوب شد که متن رو توی word   ذخیره کردم ! چون الان که سایت درست شد اینترنت شرکت قطع شد !!!!!!!

niniweblog.com

اما بالاخره موفق شدم ثبتش کنم و بهش ضد حال زدم چون همه نوشته هام رو save کرده بودم niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شازده کوچولو
16 فروردین 90 17:20
تبریک میگم موفق شدی
خالة نيش
17 فروردین 90 1:28
سلام من خيلي دلم واست تنگ شدة:-(:-S