رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

unforgettable moments

جای تو خالی !!

1390/1/20 10:16
نویسنده : mahtala
634 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت ۱۰ صبح : ُرهام جونم سلام . امروز صبح بد جوری به من چسبیده بودی توی خواب و منم دلم نمیومد تو رو از خودم جدا کنم . واسه همین هم امروز دیر رسیدم سر کار . صبح تند تند ماهی رو برات درست کردم امیدوارم توش استخوان نباشه . خیلی نگاه کردم ولی خب دیگه عجله ای شد . الآن هم اینجا جای تو خالی ، حلیم خوردیم مهمون خاله نازی ! دیشب رفتیم مهمونی و خدارو شکر تو خیلی آروم بودی و زیاد شیطونی نکردی . میخورمت وقتی که یه کار بد میکنی میگی " مه طلا بخشید " کله ت رو هم تکون میدی . دلم برات تنگ شد مامانی . باید تا غروب صبر کنم به قول خودت " زود .پیش ِ من ! "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

MAsi
22 فروردین 90 16:25
Salam Mahtala jan , karam in shode dar tole roz , sad bar websiteto check konam , ta age poste jadidi dari bebinam. enghadr vasam jalebe in site ka har roz ke chize jadidi minevisi miram khone o vasa Arash Tarif mikonam. Manam havas mikonam ke maman sham bebinam che mazei mide!!! Ama heif ke nemishe felan Rasti az Amir che khabar, khob yekam axaye joftetonam bezar dost daram bebinam chejori shodin!!!!
مریم
22 فروردین 90 17:58
سلام رهام جونم مرسی که پیش ما اومدی ماشالا خیلی خوشکلی مواظب خودت باش بوسسس
Minoosh
23 فروردین 90 0:12
Migam ye kar unja vase nini Roham dasto pa kon ! Ham daramade ham tanha nemimuni :-(