رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

unforgettable moments

خیلی ناراحتم .........

1391/5/4 9:12
نویسنده : mahtala
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون . الهی من بمیرم که حواسم نبود ...

دیروز مژگان و آروین اومدن خونه ما . تو که خیلی بد اخلاقی کردی و اصلا اسباب بازی هات رو به آروین ندادی

خلاصه رفتی توی اتاقت بالای تخت . من داشتم اسباب بازی هات رو توی کشوی تختت میذاشتم ،

تو هی میگفتی منو نجات بده ! تا من اومدم سرم رو بلند کنم ، تو با سر افتادی روی تیزی کشو !!

من خیلی ترسیدم . همش دماغ و دهنت رو نگاه میکردم دیدم چیزی نشده

که یه دفعه دیدم وسط پیشونیت باد کرده . وای خدا خیلی رحم کرد که به چشمت نخورد .

الهی برات بمیرم که زیاد هم گریه نکردی ، فقط گفتی منو بغلم کن ...

برات یخ گذاشتم و خدا رو شکر حالت خوب بود و گفتی درد نمیکنه .

اعصابم داغون شد . منو ببخش که نتونستم خوب مواظبت باشم . ساعت 9 دیگه خوابیدی

1

2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رومینا
4 مرداد 91 15:12
اخی گل پسری اووف شده خدا بهش رحم کرده.مامانش یه اسپند واسش دود کن
مریم مامان درسا
6 مرداد 91 18:55
واااای چقدر بد جور شده ، قربونش برم من که زیاد گریه نکرده ؟

خوب شد عکس جدید بذار



یه کم بهتر شده . مرسی