رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

unforgettable moments

دوست خوب

1391/5/5 9:14
نویسنده : mahtala
445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

این پست مخصوص یه دوست خوب که من دارم از دوران دانشگاه با هم آشنا شدیم .

با عرض معذرت این رفیق ما یه کم دیوونه است .

 دیوونه من دوستت دارم . خودت میدونی که من اهل تعارف نیستم و خیلی خوشحالم که تو هم

همین طور هستی . اینجوری آدم خیلی راحت میتونه حرف هاش رو بزنه و توی دردسر هم نیفته ...

به یاد دوران سه کله پوک ...

این وسطی منم !!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان درسا
6 مرداد 91 18:57
چه خوب شد دوباره عکستو دیدم



آره !! خیلی از اون زمان تغییر کردم . نه ؟
مسی
7 مرداد 91 12:19
وایییییییی مه طلا ذوق مرگ شدم این پستت و خوندم.
بازم ممنون که من و هم آدم حساب کردی
راستی این عکس نه اینکه صورت ها کامل واضح نیست من نفهمیدم کدوم منم کدوم مریم!!


عزیزم عکس به این وضوح ! شما گذشته خودت رو فراموش کردی . هر جفتتون دماغ هاتون رو عمل کردین !! یادت مریم یه مانتو سبز داشت ، پس شماره یک مریم ...
مسی
8 مرداد 91 8:46
مه طلا اون مانتو سبز من بودما!!! اماشاید اینجا مریم مانتوی من و پوشیده ، چون به هر حال من از همتون چاغ تر بودم.راست میگی 3 منم