رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

unforgettable moments

دریا

1391/5/7 18:01
نویسنده : mahtala
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

پنج شنبه با امیر و دوتا از همکارهای من و شوهرهاشون رفتیم رامسر .

خلاصه جمعه بعد از ظهر رفتیم دریا

تو که اصلا از آب دریا خوشت نیومد و نمیدونم شاید میترسیدی . امیر تورو به زور برد توی آب

ولی تو همش جیغ زدی و گریه کردی . دیگه ما هم منصرف شدیم .

خلاصه الهی برات بمیرم که این همه فداکاری . من رفتم همین جلوی آب نشستم و

وانمود کردم که دارم غرق میشم . هی گفتم کمک و دستم رو دراز کردم . مامان برات بمیره که با اینکه

از آب میترسیدی ، با ترس ولرز اومدی و من رو نجات دادی ....

امیر هم از من تقلید کرد و همین کار روکرد ولی تو نرفتی و بهش گفتی : امیر تو خودت بیا !

البته دیگه آخر هاش از آب خوشت اومد و خیلی ذوق کرده بودی .

" منو ولم کن میخوام شنا کنم ! "

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسی
8 مرداد 91 8:46
عکس لطفاً!!؟؟؟