رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

unforgettable moments

زلزله

1391/5/22 11:54
نویسنده : mahtala
373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

دیروز طرفهای ظهر اینجا زلزله اومد ! من دیگه اعصابم خیلی داغون شد . من سر کار بودم

و تو خونه مامان امیر .

اون هم آپارتمان ! دوبار هم زلزله اومد . خدایا شکرت که اینجا شدید نبود . ولی توی تبریز مثل اینکه شدید بوده

نمیدونم چی بگم ؟! ... بعضی از این عکسها رو آدم میبینه دیوونه میشه ....

ازت میپرسم زلزله اومد ترسیدی ؟ تو گفتی : "  نه ، من شجاع بودم ! "

الهی مامان برای جون  شجاعت بمیره !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رومینا
23 مرداد 91 13:54
خیلی وحشتناک بود خیلی با دیدن عکسا ناراحت شدم خدا روشکر که اونجا شدید نبوده مواظب خودتون باشید.
مریم مامان درسا
24 مرداد 91 4:08
سلام مه طلا جون برگشتی به سلامتی ، خیلی زلزله بدی بود ، من که فقط گریه میکردم وقتی از تلویزیون میدیدم من خیلی خیلی میترسم ، ای خدا
❤مامان آزی❤
25 مرداد 91 10:09
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
❤مامان آزی❤
25 مرداد 91 10:58
درود سپاس از مهرتون نه اصلا سخت نیست من عاشقشونم روزهای شما هم سرشار از شادی سپاس که اومدید
مهدی پسرعمومادر رهام
10 شهریور 91 18:38
سلام مهطلا جون خدا روشکر که اسیبی ندیدید


سلام مرسی
راستی ایمیل های من رو دریافت میکنی ؟