رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

unforgettable moments

SUPER MAN

1391/6/19 8:53
نویسنده : mahtala
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام superman مامان !

دیروز رفتم و برات یه لباس " سوپر من "  خریدم . البته میخواستم spiderman بخرم که اندازه تو نبود و

خیلی بزرگ بود . بعدش دیگه این رو گرفتم و یه عروسک کوچیکش رو هم گرفتم .

اومدیم خونه مانی نی دنبالت  .اول که عروسک رودیدی خیلی ذوق کردی

ولی لباس رو تا پوشوندمت چون خیلی من ذوق کردم و خندیدم تو بدت اومد ! و گفتی اینجا نه

بریم خونه بپوشیم !

رفتیم خونه شب موقع خواب لج کردی که بپوشی و تا صبح هم با همون خوابیدی ...

الهی من واسه خنده هات بمیرم که فکر میکردی میتونی پرواز کنی !!...

سوپر

2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مریم مامان درسا
19 شهریور 91 19:33
ای وااااای با این لباس سوپر منش ، قربونت برم من مه طلا خصوصی داری
مریم مامان درسا
19 شهریور 91 19:35
هههههههههه یادم رفت تیک خصوصی رو بزنم
nooshafarin
19 شهریور 91 22:42
alan hame khale ha o baba junio manini to ro didimo koli nazet dadim khoshgele pesaaaaaaaaaaar
مسی
20 شهریور 91 14:49
ای جااااااااااانم
مامان رومینا
22 شهریور 91 17:01
به به آقای سوپرمنلباسش چه خوشگله
مهدی پسرعمومادر رهام
30 شهریور 91 0:56
سلام مهطلا جون امیدوارم خوش و خرم باشی ماشاال..به پسر گلت با این لباس خوشگلش.