رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

unforgettable moments

اعصابم خورد

1391/6/28 9:22
نویسنده : mahtala
422 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه نمیدونم باید چکار کنم ؟ تو بعد از 5 ماه هنوز هم موقع رفتن به مهد گریه میکنی ،

لج میکنی و اعصاب من خورد میشه ....

امروز صبح هم مثل همیشه تا چشمات رو باز میکنی اولین جمله ای که میگی اینه :

" داریم میریم کجا ؟ " و من میگم مهد کودک . اون وقت لبهات آویزون میشه . "نه نریم مهد کودک

خب ؟ مهدکودک نمیریم ؟ " موقع رفتن :" نه غذا نیار ، هیچی نیار ، تو کلاس نمیرم ، خودت میای ؟

و تا خود مهد گریه میکنی و وقتی میذارمت دیگه خیلی گریه میکنی ... مهطلا .. نرو .. نرو ... "

منم دیگه خسته شدم .. نمیدونم چکار باید بکنم ؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسی
29 شهریور 91 12:26
صبر داشته باش درست می شه
SOMEIRA
30 شهریور 91 16:10
سلام عزیزم امیدوارم خوب باشی کارای گل پسرت منو یاد خودم میندازه