رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

unforgettable moments

روز جهانی کودک 3

1391/7/17 9:35
نویسنده : mahtala
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

1

امروز روز کودک  ! سه سال از دوران کودکی تو گذشت ! هر چند که به قول مادرها،  

بچه ها هیچ وقت برای پدر و مادرها بزرگ نمیشن !

درست که من برای مادرم شاید هنوز بچه باشم ولی دیگه کسی روز کودک رو به من تبریک نمیگه !

بگذریم ....

من رفتم حموم بعدش چون حموم رو شستم ، طولانی شد اومدم دیدم امیر خوابیده و  تو پیش امیر دراز

کشیدی و یه سیب هم از توی یخچال برداشتی داری میخوری .

2

 

  این فرنوش من رو اذیت میکنه . همش منو ماچ میکنه .. ولی منم چاره ای ندارم ! ....

وای اینجوری حرف میزنی دلم میخواد بخورمت...

از جمعه تا حالا همش ازم میپرسی : " مامان دوستم داری ؟ "

آخه چرا این سوال رو ازم میپرسی ؟ معلوم که دوست دارم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مسی
17 مهر 91 14:35
ای جانممممم با اون زبونش
مریم مامان درسا
20 مهر 91 20:24
روزت مبارک کوچولوی دوست داشتی
نوش آفرین
28 مهر 91 11:12
واااااااااااااااااااااااااااای بمیرم واست