رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

unforgettable moments

آقا غوله !

1391/7/16 9:30
نویسنده : mahtala
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

بالاخره راحت شدیم . امیر لباس سوپر من رو برداشت و قایم کرد . و به تو گفت که آقا غوله

اومده و لباست رو برده . الهی برات بمیرم که اون روز خیلی گریه کردی . من هم رفتم برات

اسباب بازی خریدم . ولی تو هنوز اون لباس رو فراموش نکردی . همش بهم میگی :" مامان

، آقا غوله لباس سوپر من رو آورد ؟ "

من اصلا نمیتونم بهت دروغ بگم ، فقط میگم نمی دونم . از خواب بلند میشی میگی :

مامان آقا غوله لباس من رو آورد ؟ آخه من بهت چی بگم ؟ ...

ولی خب بالاخره راحت شدیم ...

toy

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مسی
16 مهر 91 12:38
ای جاننننننننننمممممممممم
مه طلا ماشالا خیلی بزرگ شده ها


مرسی که تنها خواننده دائمی وبلاگ ما هستی .
و مرسی بابت تبریک تولدت
مریم مامان درسا
20 مهر 91 20:24
نوش آفرین
28 مهر 91 11:14
آخه تو چقدر زیبایی!!!!!!